2009. november 2., hétfő

Na haliho mindenkinek!


Tudom nem irtam mar regota, de hat itt zajlanak kerem szepen az esemenyek.... Es meg kellett valtoztatnom a blogcimet, mert a freeblog allandoan lefagyott, nem birtam beszurni se egy kepet, semmit, meghat kezdjunk uj eletet cimszoval uj blogot nyitok en is! :)

Eloszor is kezdenem talan a legfontosabb informacioval ami szerintem mindenkit erdekel, megpedig azzal, h ugy dontottem csaladot valtok. Es hat mik is vezettek erre a dontesemre.....

Ugyebar mikor kijovunk au pair-kent es osszetalalkozunk egy olyan emberrel aki nem tudja, h mi az az au pair, az elso dolog amit hangsulyozunk, h gyerekekre vigyazunk, es nem am takaritas. Ha barki megkerdezi pl a szuleimet, elmondanak, h hat ha takaritasrol van szo velem nem jarnak jol.... :D De ha meg a program elo is irja, h az au pair nem vegezhet hazi munkat akkor meg plane.
Ugyebar Indianapolis-ban ilyenrol szo sem volt, apuka mindent megcsinalt, es nekem semmi dolgom nem volt, csak a gyerekekkel foglalkoztam. Viszont mikor idekoltoztunk Fredericksburg-be, meg az elso heten nem is, hisz apuka itt volt, de a masodik hettol kezdve anyuka allandoan azzal jott, h megtennel nekem egy szivesseget, es akkor megkert, h porszivozzak ki a konyhaban. Igy kezdodott..... Gondoltam a gyerekek ugy is lemorzsalnak, sepregetni utalok, akkor inkabb tenyleg kiporszivozok. Aztan, h dobjam mar be az o ruhait is a mosogepbe. Masnap reggel kirakja a lepedojet, h a gyerek vele aludt es rapisilt, szoval azt is ki kell mosni. Eloszor meg szemet hunytam felette, meghat valjuk be ha nem foglalkozok a gyerekekkel, akkor van is ra idom. Csak hat en nem ezert vagyok itt..... A problema ugyebar ott kezdodott, h hiaba mondta, h porszivozzak ki, mivel magamban eldontottem, h ez nem az en dolgom, igy nem is csinaltam meg. Aztan hazajott es elkezdett itt haborogni mint a tenger, h o ezzel nem tud foglalkozni, mert hulla mar mikor hazajon, es nekem ezt meg kell csinalnom. Nah mondom majd lecsillapodik, en ugy sem fogom megcsinalni, es ha legkozelebb mondja en ezt meg is mondom neki. Ugyanez a ruhairol, es a lepedoirol. Merth a ruhainal ott kapott el a szivroham mikor en marha kimostam, meg ossze is hajtogattam, es akkor hazajon es elkezdi pofazni, h miert nem pakoltam el oket..... Mondom mi van??? Nem eleg, h kimostam, ossze is hajtogattam, es akkor meg miert nem raktam el??? Mondjuk nem sok ruharol volt szo, mert csak par mutos ruha amiben dolgozik, de akkor is! Nem az en dolgom es kesz!

Szoval ezt igy szepen eldontottem, a CC mar tudott rola megmondtam neki, h szolni fogok anyukanak es majd meglatjuk, h mi lesz..... Haza is jott es egybol kezdte mondani mar az ajtoban, h latja, h nem porszivoztam, es h egyszeruen muszaj. Nah akkor belelendultem es minden kijott belolem, megmondtam neki ez nem az en dolgom es befejeztem, nem csinalom meg. Erre azzal jott, h nem tudja miert olyan nagy dolog ez, es h semmiben nem kulonbozik ez Indianapolis-tol. Es akkor en mondtam neki, h ez nem igaz, mert en ott semmi ilyet nem csinaltam. De h neki apuka azt mondta.... Hat mondtam neki ez nem az en hibam, es en tudom, h tuti nem csinaltam meg, es ezutan sem fogom! Nah akkor megallt elottem, jo kozel jott hozzam a szajat a kepembe nyomta es mondta nekem, h tudod mit nem erdekel..... Mondtam neki tudod mit engem se! Fel is mentem a szobamba, de hat persze mint mar megszokhattam, most meg ugye plane, 3 perc mulva dubogott az ajtomon, es h dontsem el mit akarok. Azt mondtam neki, h meg nem tudom, kell egy kis gondolkodasi ido. Erre utana megint jott a szobamba, es mondta nekem, h felhivta a CC-t (jah en is emlitettem neki, h felhivtam, es mondta, h ezeket nem csinalhatom meg!!!), es h a CC azt javasolta le kell ulnunk es megbeszelnunk ki mit vara masiktol.
Nah akkor en elmondtam neki megint ugyanazt, h ezeket nem csinalom meg, es h utalom vezetni ezt a kocsit, mert eszi a benzint.... Erre beszolt, h a masik ketto az o kocsija, h azt nem fogom vezetni az tuti. Es akkor mondtam neki, h ezt jo tudni.... De az agyamat ott dobtam el amikor o kezdte el mondani, h mit var el tolem, es mondta, h kimossam a gyerekek ruhait meg lepedojet. Mondom hat ezt eddig is megcsinaltam, ugyh ez nem lesz gond. Es akkor mondta, h nem nem csinaltam meg, mert mult heten amikor elmentem mar szerda este Chapel Hill-be, akkor mindent otthagytam, apuka ezt mondta, es h neki kellett mindent megcsinalni. Nah ezen ugy felhuztam magam, mondtam neki, h azert nem tudtam elindulni 5-kor mert mega ruhakat amiket akkor aznap kimostam pakoltam el, es h meg mondtam is neki az ajtoban! Nah akkor nagyon ideges lettem, es be is mentem a szobamba, mondtam neki, h majd a napokban meghozom a dontesemet. Ez egy hetfo volt, es hat a kovetkezo napokban hol hozzam szolt, hol nem.... Es akkor meg is mondtam a CC-nek, h en ilyen legkorben nem fogok elni meg 9 honapig! Szerdan aztan el is mondtam neki, h nem maradok csak ugy hirtelen, es eloszor annyit mondott, h jol van semmi gond. Az emeleten voltunk meg ekkor, es en akkor lejottem a gyerekekkel a reggelit odaadni. Erre hallom dobog a lepcson a laba, nah mondom most fog nekem jonni.... :D
Igazam is lett..... Elkezdte mondani, h ezt nem varta tolem, es h o mindig milyen egyenes volt velem, es ezt mar elotte is hangsulyozta nekem mikor eloszor osszekaptunk, es h soha nem voltak velem megelegedve es megsem akartak megbantani. Nah ennyi eleg is volt, mert erre beszoltam neki, h akkor hol is vagy te egyenes?? Most mondod, h te milyen egyenes vagy velem, es minden nap amikor hazajottel azt mondtad koszonod szepen, remek munkat vegeztem! A masik meg a szemembe hazudsz azt mondod a gyerek allergias a kutyaszorre es akkor vele alszik?? Mondom ilyen hulyenek nezel?? Csak ki akartatok hasznalni es itt a vege!!!
Nah a kovetkezo 2 napban hozzam sem szolt, mindenre szt mondta nem erdekli, es hagyjam ezekkel a kerdesekkel, amik persze csak a gyerekekre vonatkoztak.....

Kozben elkezdtek a csaladok keresni, es hat csak 2 hetem volt, h valasszak. A 2 het mondjuk nem kellett, mert pontosan ma lemeccseltem egy csaladdal, es NAGYON BOLDOG VAGYOK! JELENTEM KOLTOZOK BOSTON-BA!!! :D:D:D Az igazsaghoz hozzatartozik, h szomoru vagyok, h el kell hagynom DC-t, mert Adriekhoz nagyon hozzanottem, es nagyon rossz lesz itthagyni oket, es probaltam is itt szerezni csaladot, de egyszeruen nem volt. Senki nem hivott DC-bol. Erdekes ez a dolog, mert amennyire nem akartam Chapel Hill-bol elmenni annak idejen (foleg DC-be valami oknal fogva) annyira jol ereztem magam itt, es ezt elsosorban Adrinak es Ivettnek koszonhetem, ok istapoltak, amikor ki voltam akadva emiatt az idiota miatt, meghat minden hetveget ott toltottem Adrinal, ami nagyon szuper volt! :D Viszont az elso beszelgetesnel ez a csalad annyira megfogott, h az valami eszmeletlen.... Nagyon sokat utaznak, nagyon tarsasagi emberek. Mindig utaznak valamerre, ahova az au pairt is viszik, vagy nagy tarsasagokkal jarnak ossze. Viszont eloszor kicsit elcsesztem a dolgot, mert megemlitettem, h elsosorban DC-ben keresek csaladot, ha nem jon ossze meg majd meglassuk..... Viszont miutan beszeltunk csak ok motoszkaltak a fejemben. Egy 4 eves kislany van csak. A beosztasom is szuper, mert 7:30-tol 7:30-ig, de napkozben hetfon, kedden, csutortokon es penteken 12-3-ig suliban van a gyerek. Szerdan csak felnapot dolgozok, es a hetvege mindig szabad. Lenne sajat kocsim, de hetvegenkent ha be akarok menni Boston-ba, akkor hsznalhatom apuka vonatberletet nem kell erte fizetni! :D
Szal igazabol 30 merfoldre laknak Boston-tol, de hat most 55-re lakok DC-tol, szal ez nem okoz gondot. Nah szoval az anyuka mondta, h majd kuld kepeket, de hat vartam ra es semmit nem kaptam. Nah akkor felhivtam a CC-t es elkertem az email cimuket, h irnek neki, hatha csak nem jott at vagy valami. Erre a CC visszairt nekem, h ok ugy gondoljak abszolut nem vagyok erdekelt az o csaladjukban, igy most egy masik lanyon gondolkoznak, de irjak nekik. Irtam is, es valaszoltak, h hat igen ok ezt ereztek, de h nagyon le vannak tolem nyugozve, de ezzel a lannyal vasarnap talalkoznak, es h utana hoznak majd dontest, es h apuka is felhivna engem penteken. Nah alig vartam a hivast mondanom sem kell, es direkt elmentem itthonrol, h nyugodtan tudjak vele beszelgetni. Nagyon jot beszelgettunk, es kihangsulyozta a legvegen, h jaj tenyleg nagyon jo volt velem beszelgetni, de mondta, h azert meg tovabbra is beszeljek tobbi csaladokkal es vasarnap hoznak dontest. Hat tiszta ideg voltam a hetvegen, mondjuk azert eleg jol megunnepeltunk a Halloween-t! :D:D:D Hat kitomboltam magam, az tuti! :D:D:D Talan tulsagosan is..... :D:D:D

Es hat tegnap hivtak is, h szeretnenek velem lemeccselni! Hat en olyan boldog voltam, h elmondnai nem lehet! Es mondta anyuka, h 21-en megyunk Californiaba 1 hetre eskuvore!!! :D:D:D Es februarban 2 hetre Floridaba! :D Tiszta happy vagyok! :D De hangsulyozta, h nagyon sokat utaznak, es majdnem minden hetvegen, szal majd ilyen kisebb kiruccanasok lesznek, meg sieles miegymas.... :D Remelem is amugy. Bar ezek a mostaniak nem igertek nekem semmilyen utazast, meg az elso csalad se, de azokkal voltam mondjuk 1-2 helyen. Aztan ma este is felhivtak az utazassal kapcsolatban, h h legyen, meg mikor, mert ok mennek Michigan-be, es h majd hetfo este jonnek vissza, es akkor mehetnek kedden, mert nem akarjak, h olyan keson este utazzak. Es akkor kerdeztek, h mennyi borondom van, mert akkor a nagyobb kocsival jonnek.... :D De mondtam nekik, h majd hagyok itt Adrinal, mert kb 4 van.... :S Erre mondja anyuka, h nem hozzak el mindent, mindent fizetnek, de azt akarjak, h ne hianyoljak semmit, es boldog legyek itt veluk! :D Annyira aranyosak, kopni nyelni nem tudtam hirtelen.... :D Szal izgatott vagyok! Foleg California miatt! :D Es azt mondtak mar a barataik alig varjak, h bemutassanak engem, meg ilyenek...... Hat remelem..... :)))

Itt ugyebar semmi tisztelet nem vesz mar korbe, ugyh alig varom, h penteken menjek innen, bar szomoru leszek kicsit Adriekat itthagyni.... :((( De majd jonnek am latogatoba! :D
Jah es a legjobb reszt nem is mondtam! Mondtak nekem, h a jelenlegi au pair a Harvard-ra jar angol szakra, es h a kovetkezo felevtol en is mehetnek, ha akarok! Uristen en meg a Harvard, el sem hiszem! Hat egy alom valna valora! Ha nem is az enyem, de anyukame tuti!!! :D:D:D

Nah ennyit errol, es akkor gyorsan arrol, h mi mas torten meg. A hetveget, mint egy hajlektalan Adrinal toltom allandoan! :D Most azt kibuliztam magam egy idore az tutifix! :D:D:D

Jah es hat itt volt a LISAAAAAAAAAAAA! Olyan boldog voltam alig vartam, h tallakozzunk! 9-en erkezett es masnap mentunk Chapel Hill-be, nagyon jol ereztem magam veluk. De hat mi mikor egyutt vagyunk az csak csupa boldogsag! ::))) Es hetfon mentem haza Bryan-nel, a baratjaval, es szerdan mar jottem is vissza, penteken meg vissza DC-be, egy oruletes party hetvegere.... Jesszus a Dori is itt volt, hat o tuti ir reszleteket, en inkabb nem sokkolnek senkit! :D:D:D A kovetkezo hetvegen szinten buliztunk de az mar nem volt olyan jo, inkabb ismerd meg DC kortura volt :D Hat a mostani hetvege meg Halloween volt, es cowgirl-nek oltoztem be. Merthat van a cowboy, de hat en lany vok, igy cowgirl.... :D Olcson megusztam a kosztumot, merthat nem akartam sokat kolteni, es beneztem a szekrenybe mit alkothatnek, es tudtam, h van cowboy csizmam, meg van farmerem, es hozza farmermellenyem. Igy vettem egy sheriff jelvenyt, es kendot a nyakamba, meg egy kalapot. Jo volt nagyon, nagyon jol erzetem magam! :D Jol mulattunk! :D

Huhhaaaa nagyon sokat irtam, es hat 10-en koltozok addig nem is irok mar innen, hanem majd onnan!
Addig is jok legyetek es SOK SOK puszi mindenkinek, foleg az en apukamnak! Es uzenem, h gyogyuljon hamar!!! :)



12 megjegyzés:

  1. Szia Zsuzsi!
    Örülök,hogy írtál.Remélem minden szuper lesz Bostonban. Jó utat!

    VálaszTörlés
  2. Koszi szepen Vivi!

    Aranyos vagy, hat en is remelem! Pont most kaptam meg a jegyinformaciot! Kedd 4:30-kor indul a gepem! Szoval mahoz egy hetre mar ott is leszek, es remelem aranyos csaladhoz kerulok vegre..... :)

    VálaszTörlés
  3. Növérkéd
    Szia Zsuzsi! Remélem mostmár tényleg jó családhoz kerülsz! A Harvard-ot meg semmi pénzért ne hagyd ki!!! Ilyen lehetőség nem sűrűn akad :)! Ezzel a családdal remélem FEL FEDEZED VÉGRE AMERIKÁT! Puszika

    VálaszTörlés
  4. Szia! Minden nap néztem a régi blogod, hogy vajon mikor írsz már. A Te történéseidet is szívesen nyomon követem :). Jó ez az új blog. Sok sikert az új családhoz, legyél velük boldog! :)

    VálaszTörlés
  5. Noverkem!

    Koszonom szepen, hat remelem ezek jobbak lesznek! Sot remelem ezek lesznek a legjobbak! :) A csomagot holnap feladom Bettusnak! puszi

    Evi!

    Koszonom szepen, aranyos vagy! Majd csinalok mar valami jo kis hatteret neki, h meg jobb legyen! :)

    VálaszTörlés
  6. Szia! Te írtál a blogomba? Én Bostontól 3 órára vagyok Maine államban, de sokat járok Bostonban. Majd akkor összehozunk valamit. Érezd jól magad!

    VálaszTörlés
  7. Igen en irtam, hat majd akkor ertesitelek ha ott vagyok, es majd tuti osszehozunk valamit! Koszi szepen!

    VálaszTörlés
  8. Hát szijjja, a háziboszid jelentkezik! :D

    Örülök,hogy a nehézségek után jól alakulnak a dolgaid! Csak fel a fejjel és hidd el, nagyon jól fogod érezni magad! :o)
    Apukádnak jobbulást kívánok és puszilom az egész családot!
    Remélem hamar tudunk majd beszélni... mostanában valahogy mindig lekerüljük egymást....!


    Millió puszi,
    Andi

    VálaszTörlés
  9. Szia!

    Én is ki szeretnék jutni amerikába au pair-kedni és ha esetleg van időd válaszolni pár kérdésemre kérlek írj egy emailt az ibucup@gmail.com-ra:)köszönöm előte is!
    üdv

    VálaszTörlés
  10. Szia Zsuzsi!

    Remélem minden rendben van veled.Milyen az új család? Szép vasárnapot!

    VálaszTörlés
  11. Ma megprobalom befejezni a blogomat, mert mar elkezdtem!
    Szilveszter! Probaltam neked irni, de az en gmail-es fiokom azt irta ki, h nem tudja kezbesiteni az emailt.... szegvarizsuzsi@gmail.com, ez az enyem, nyugodtan ird meg a kerdeseidet es szivesen valaszolok! :)

    VálaszTörlés
  12. Szia!

    Kicsit írhatnál többet :-) Nagyon érdekes! Leírnád, hogy melyik cégen kersztül kerültél ki?

    VálaszTörlés