2009. november 19., csütörtök

Boston jelentkezik..... :)

Na sziasztok!


Nah ahhoz kepest ahogy szoktam eleg hamar jelentkeztem most! :D De mivel megigertem, h Boston-bol jelentkezni fogok igy meg is teszem.

Kezdenem azzal, h mult heten penteken kikoltoztem ugyebar a csaladtol. Es ha jol emlekszem hetfon irtam utoljara. Azon a heten semmi kulonos nem tortent, anyuka nagyon rendesen viselkedett velem, es utobb ki is derult, h miert..... Lattam a heten, h jott egy level egy simeretlen nevvel az ugynoksegtol.... Nah mondom ez az uj au pair lesz. Ugyebar a CC azt mondta nekik, h ha nem valtoznak masik au pair ide nem teheti be a labat, es igazabol hetfo este anyuka nagy ordibalassal a telefonba jott haza. Mondjuk akkor fellelegeztem, h jol van en innen megyek..... Olyanokat mondott apukanak, h minek is kellett nekunk gyerek?? Es raadasba 2.... Gondoltam magamban valaki nem lehet ilyen rohadek a sajat gyerekeirol igy beszel..... Aztan oditotta neki, h csinaljon valamit, o ezzel nem tud foglalkozni. Jah egyebkent vasarnap meccseltem le a csaladdal, es ok hetfon kaptak meg az ertesitest, h en lemeccseltem valakivel, es pentek este koltozok ki. Szoval nem tudtam, h ha feljon az emeletre nekem ront e vagy sem. De gondolom apuka elmondta neki, h ne tegye, mert ok jarnak rosszul.... De hat egyebkent volt 8:30 mire hazajott, ugyh 12,5 ora melo utan gondolom nem mert nekem pofazni, h h kepzelem ezt. Egesz heten egyebkent kesobb jott haza, de azt mondta tenyleg dolgoznia kellett, ugyh nem szoltam neki semmit. Az utolso egy hetben a kicsit probaltam szobatisztara nevelni, kisebb-nagyobb sikerrel.... Hat mit mondjak voltak humoros esemenyek..... Mint pl mikor bejott a konyhaba, es mutatja felem a kezeben a "kakval", h neki budos kaka van a kezben. Erre raneztem ijjedten, h mi???? A gyerek meg ugy megijjedt, h elhajitotta azon nyomban a kezebol a konyha kozepere.... Szerintetek?? Nem kaptam rogton szivrohamot?? Meg jo, h nem hasmenese volt.... :D:D:D
Igy teltek a napok tehat amig el nem jott a pentek, Akkor jopofa volt anyuka meg bejott a szobamba, es elkezdte nezni, h el nem pakoltam e valamit ami az ove.... Megkerdezte hol van a kocsikulcs, lakaskulcs, telefon, mondtam neki odaraktam mindnet egyhelyre a konyhaasztalra. Igaz ott ult egy oraig mikor hazajott, de nem latta persze.... pfff Aztan kesobb olyan 7 korul bejottek a szobamba elkoszonni a gyerekek, de persze ok ebbol semmit nem erzekeltek, a nagy mikor elmentem meg mondta is, h apa most jon Indianapolis-bol es h reggel talalkozhatok vele, de nem szoltam semmit csak, h ja jol van. Ugy sem ertik meg.... A kicsi nagyon hianyzik nekem, o sokkal tobbet volt velem, de az az igazsag, h ot sokkal jobban is szerettem, mert a nagy tiszta anyja volt.... :P

Aztan olyan 8:30 korul csorogtek az Adriek, h itt vannak, es ok segitettek pakolni kifele, de komolyan mint a betorok olyan gyorsan pakoltunk..... :D Csak el innen.....
Meg utoljara megkajaltam Fredericksburg-ben, megalltunk a haz melletti kajaldaban az Adriekkal, hat a jokedv mar ott megjott, merthat tul voltam rajta. :)))

Aztan a kovetkezo 4 nap jol telt, az Adrieknal voltam, de inkabb csak pihentunk, semmi orult buli. Majd legkozelebb.... :) Az emlitesre melto esemeny talan az amikor elmentunk Adrival teniszezni. Nem eleg, h kb a 3. palya volt csak szabad, de szegeny Adri aki a hostapjatol vette kolcson z utot, meg el is torte azt..... En nem birtam abbahagyni a rohogest, de hat aki ismer tudja milyen vagyok.... :D:D:D Mondjuk a hostszulei sem tudtak abbahagyni a rohogest, szoval, nem csak en.... :P Hetfo este meg elmentunk beultunk valahova enni, meg inni valamit aztan mentunk haza, kedden pedig pakoltam, az Ivett is atjott es csinaltak az Adrival paprikaskrumplit, ami nagyon-nagyon finom volt! Koszonom szepen csajok! :D
2 korul jott ertem a taxi es az vitt ki a repterre. Vegig azon izgultam, h ne legyen tulsulyos a csomagom, bar az uj csalad mondta, h fizeti, mivel en nem vagyok a pofatlan fajta, igy mar furcsan ereztem magam mikor megerkeztem.

Nah es akkor Boston..... :)
A repuloutam kicsit docogos volt a legorvenyek miatt, de hat mar tiszta edzett vagyok, amugy meg csak 1 ora 5 perc volt. Szoval tenyleg ki lehetett birni. Aztan jott ertem apuka, egyutt mentunk a szomszedbol felvenni a kiscsajt, aki annyira aranyos volt, egybol a nyakamba ugrott, megolelt es megpuszilt.... :))) Es utana jottunk is az uj otthonomba, ahova anyuka is pont akkor erkezett.
Hat igy 9 nap utan csak azt tuudom mondani, h az egyik legjobb csaladhoz kerultem..... Az ilyen csaladok miatt eri meg kijonni au pair-nek.... Kedvesek, borzalmasan segitokeszek, es mar az elso perctol kezdve csaladtagnak ereztem magam, rutinosan nyulok be a hutobe, nem arra gondolva - mint az elozo ket csaladnal - , h na vajon mit fognak szolni.....
Ott kezdenem, h szep szobam van sajat szamitogeppel, LCD TV-vel, amin van minden csatorna!, szep nagy szekrennyel. Jah es persze amit anyukam mindenhonnan hianyolt, iroasztallal, es szekkel egyutt. A haz is szep, nagyon izlesesen van berendezve, es egy Mitsubisi Montero Sport-ot vezetek, ami 10 eves kocsi, de apuka odafigyelt ra, igy kozel nem olyan allapotban van mint az a nagy dog Suburban..... pfff.
Az elso napomon itt volt egy volt au pair, aki tajvani, o segitett, nagyon aranyos, h merre van a suli, meg kajanal mit eszik a gyerek meg ilyenek. Aztan csutortokon fel napig anyuka maradt velem itthon, de utana mennie kellett dolgozni. De nem volt semmi gond, hisz Campbell nagyon aranyos, okos 4 eves kislany. talan egy gond van vele, h nagyon sokat gondokozik.... :) De ez halal komoly am! :))) Az eves fel oraig minimum tart, mert hat kozben gondolkozik.... Amikor az anyja jelen van, akkor nyavog mint allatt, de mondjuk mi is ilyenek voltunk, es anyuka is neha ugy helyreigazitja.
A szulok nagyon aranyosak, anyuka nagyon jo fej, olyan poenjai vannak, h az eszmeletlen, apuka meg nagyon rendes, segitokesz. O nala csak egy baj van, mondta meg az elejen, h majd eloszor megy velem vezetni, de meg nem jutottunk el odaig, igy azota is, minden alkalommal elmondja ugyanazt, ozek, tablak, meg ilyenek, ami mar kicsit uncsi, de elnezem neki, mert nagyon rendes velem.
Kaptam hitelkartyat tankolasra, es kajara, ez nagyon uj dolog nekem.... :))) Tehat ha viszem a gyereket suliba barmikor mehetunk enni egyutt, csak hasznaljam a kartyat, meg benzinre szinten. Hat nekem ilyen sem volt.... :)
Azzal inditottak kerdeztek, h van e telikabatom. Mondtam nekik, h annyira meleg mint ami ide kell nincs, de majd megyek veszek egyet, ez nem gond. Hat hogyne. Anyuka mar a 2. napomon elvitt, h megyunk kabatot venni nekem, ok fizetik nincs apellata. 160 $-os kabatot kaptam..... A pofamrol majd leegett a bor, de nekik persze ez fel sme tunt. Kaptam toluk meleg pizsamat is, es mondtak barmi ruhanemu kell csak szoljak fizetik. Ha megyunk boltba, csak pakoljak a kosarba ami kell, meg ilyenek. Multimilliomosnak nem mondhatok, szerintem amerikai szinten kozepesen elnek, de ok ilyenekre nem sajnaljak a penzt. Hat kaja annyi van itthon mint a szemet. Eleve mikor a hutot meg mellette a kamrat lattam, nah mondom itt nem lesz evesi gond. Erre mondjak nekem, h lent a pinceben (ahol edzoterem is van) meg van egy melyhuto, meg par dolog. Par dolog, mi??? Egy boltot lehetne nyitni ott, annyi kaja van..... :)

Most ugyebar csutortok van, es szombaton megyunk Kaliforniaba eskuvore. Arra mondanom sem kell, h vettek nekem 2 ruhat, kis kabattal, meg ha kellett volna magasarku akkor azt is, meg kerdeztek kell e hajvagas, manikus pedikur menjek fizetik. Csak hat en ezt mar pofatlansagnak ereztem, szoval mondtam nekik, h nem kell nem gond. Ugy is tenyleg csak a szemoldokomet kell kiszedetnem, azt meg tenyleg kibirom. Meg vettem par ekszert a ruhakhoz, azt is ki akartak fizetni, de mondtam, h ez nekem maskorra is jo lesz. Hat korulbelul a jorol ennyit, de meg irhatnam egy ideig.
Es hat a rosszrol.... Az kerem szepen eddig nincs.... :) Talan annyi, h veszettul hianyoznak nekem az Adriek meg DC. De a csaladdal kapcsolatban meg elvselhetetlent semmit nem tapasztaltam. Jah sajat furdoszobam van..... :) El sem hiszem, h az elozo au pairrematch-et kertem. Bar hallottam rola, h csavokat akart behozni a hazba, akiket a neten szedett ossze, meg minden baja volt, h angolul kell beszelnie, nem spanyolul.... Hat sokan a jotol vesznek meg, mar kinjukban nem tudjak mit tegyenek.....:S

A heten ugyebar mar rendes melo volt mar, hetfon el is kestem a sulibol, mert lezartak az utat. Nem hittem el, h velem tortenik..... Aztan anyukaek kerdeztek, h a vegen h tallatam meg az utat?? Es mondtam nekik, h hat az iarnytun azt figyeltem, h Eszak fele kell mennem, igy olyan utcat kerestem, aztan amelyiket valasztottam annak a legvegen volt a bank ahol csinaltattuk a hitelkartyat, es onnan mar emlekeztem valamennyire az utra. Amugy itt korulbelul 10 kisvaros van egyben, persze a nagy shopping centerek itt is megvannak, az sehonnan nem hianyzik.... :) Amugy anyukaek azt mondtak 1 ora Boston, hat ahhoz kepest vasarnap nagyon hamar ott voltunk, vagy csak elbeszelgettuk az idot, lehet azert nem erzekeltem, nem tudom. Boston-ba jar persze fodrszahoz es oda mentunk. 150$-t hagyott ott, ezt inkabb nem kommentalnam, egy vagasert.....

Holnap este au apir meeting lesz, ahova mindenkeppen be akarok nezni ha mas nem 1 orara, h a lanyokkal talalkozzak, De masnap ugye kb del korul indul a gepunk, ahova innen el kell indulnunk olyan 9 korul, meg meg ossze is kell pakolnom, szal van mire nezni....

Szoval osszessegeben azt kellene, h mondjam, h en vagyok a legszerencsesebb, mert ilyen csaladra talaltam, es hat felhotlen boldogsagban kellene usznom.... Aki ismer szemelyesen tudja, h miert nem tudok semminek sem orulni most, hisz eletem legnehezebb idoszakat elem meg, de ki kell tartanom, hisz tettem egy igeretet, h a Harvard-ra fogok jarni, es o erte mindent megteszek, h buszke legyen ram!!!

Koszonom a kommenteket, es megprobalok CA utan irni egy bejegyzest, h milyen volt. A halaadast is ott unnepeljuk, elso nap San Diego-ban leszunk, aztan 3 nap LA-ben, 2 nap Long Beach-en az eskuvon, es utana San Diego megint a haladasra, es aztan haza!

Anyukamnak, es noveremnek uzenem, h koszonom, h mellettem alltok, nagyon szeretlek titeket!!!

Mindenkit udvozlok es puszilok otthon!

11 megjegyzés:

  1. Zsuzsi! Örülök,hogy jól érzed magad az új családnál.Érezd magad nagyon jól Californiában! :)

    VálaszTörlés
  2. Jajj Zsuzsiii ezt a kakas storyt nem is mondtad:D bar lehet jobb is mert a rohogestol meg sem tudtam volna szolalni LOL
    Have fun in CA!

    VálaszTörlés
  3. Szia! Már nagyon vártam ezt a bejegyzést. Jó, hogy ilyen családhoz kerültél :). Érezd jól magad!

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon klassz. Érezd jól magad!

    VálaszTörlés
  5. Cijja Zsú! Már hosszú évek óta nem beszéltünk, talán nem emlékszel rám, de mindig olvasom az írásaid, és örülök, hogy most boldog vagy, remélem a jövőben is így marad! Vigyázz magadra! Üdv: egy volt dienes osztálytársad:))

    VálaszTörlés
  6. Kedves Judy!

    Tenyleg nem emlekszem Rad, de talan ennek az is az oka, h en a Csokonaiba jartam nem a Dienesbe..... De azert koszonom szepen, h olvasod a blogomat! :)

    VálaszTörlés
  7. Kedves Zsú, akkor én keveredtem el:) Akkor a Jókaiban voltál osztálytársam?:) Vagyis amikor még az volt:)Tudod, kis duci-juci voltam:)Na mindegy, előbb-utóbb majd rájössz:))) Segítek azért kicsit mindig:) A monogrammom H.J. volt, mostmár Tné H.J.:)Csodás napokat neked, és bár sosem voltunk nagyon jóban, de örülök, hogy boldog vagy,és élvezd az életet továbbra is!:)

    VálaszTörlés
  8. Kedves Judy hat igen igy mar tudom..... Koszonom szepen, ha a csodas napok most hoval telitette, egy hete esik, kicsit uncsi mar.... De hat ez van! Remelem veled is minden okes es koszike a kommentet! :)

    VálaszTörlés
  9. Szia Zsuzsi!
    Mi Arizona - Phoenixben élünk, férjem kettős állampolgár, én csak leszek 2 év múlva. Mit szólsz egy linkcseréhez? Ha nem bánod máris kitennélek az oldalamra! Az én oldalam egyik része rólunk, másik Arizonaról szól, kukk meg.
    Nagyon sok sikert kívánok neked itt az Államokban!!!Puszi! Niki

    Az oldalam címe:
    http://arizonamagyarul.co.cc/

    VálaszTörlés
  10. webs sites are pretty, I love this site

    VálaszTörlés