2010. január 6., szerda

Huhha nagy az elmaradasom.... De nem akkora mint az Adrinak! LOL

Sziasztok!




Tehat ott hagytam abba, h elso au pair meeting itt Grafton-ban, merth helyileg itt vagyok..... Igy megismerkedtem a tobbi au pairrel, de sajnos hasra nem estem toluk. Persze en vok az egyetlen magyar au pair, amit mar tudtam elore, de azt, h ennyi tajfoldi au pairlesz, ezt nem annyira. Es hat sajnos ok nem is baratkoznak annyira, mert ok itt vannak egymasnak, legalabb 10-en vannak csak az en csoportomban..... Vannak meg nemetek, akik amugy aranyosak, de fiatalok nagyon, 2 ukran lany, meg azt hiszem 2 brazil lany. Szoval mindnekinek van sajat nemzetisegu baratja. Ohh vagyis van egy lany aki Malajziabol van, o van meg ugy mint en. Vele tegnap el is mentem shoppingolni. Aranyos, de nem szeret shova sem menni muzeumokon kivul, meg sporol, h utazik, es hat 2 honap mulva megy haza, azok utan, h a hostanyja felajanlotta neki, h fizeti neki a sulit.... Szilveszterkor is inkabb otthon ul. Es hat sajnos 22 honap utan az angolja meg mindig nem jo.... Nah mindegy....
A meeting amugy elment, nem volt rossz, a lanyok nem olyan rosszak, de best friend itt nem lesz.... :)))


Es hat akkor California! :)
Az ut eleg kacifantosan kezdodott szamomra.... Kulon geppel mentunk, mert mar a jegyet nem tudtak atcserelni az en nevemre, mert elozoleg mar megvettek az au pairnek aki itt volt. Es azt mondta apuka, h a gepeink kb egy idoben indulnak majd. Erre este megyek le inni, es apuka szzol, h jojjek maregy pillanatra, mert megnezte az indulasi idopontot es az enyem sajnos hamarabb indul. Nekem reggel 6:30-kor mar indulni kellett, mert a gepek 9:15-kor indult. Hirtelen azt hittem szivrohamot apok, de hat tuleltem. Az ovek meg delben indult, es hat San Diego-ba mikor megerkeztem kb 3 orat kellett varnom rajuk.... Elvoltam vegul is, de annyira faradt voltam, h az nem igaz. Mikor megerkeztunk bereltunk kocsit az egesz hetre, es az elso nap ott aludtunk az ismeroseeknel, akivel egyutt dolgoztak meg itt Boston-ban. Aranyosak, kedvesek voltak, meg foztek nekunk nagyon fincsi vacsorat es reggelit. Aztan elbucsuztunk toluk, es elmentunk az allatkertbe, ami nagyon nagy es szep volt. Vettek nekem az ajandekboltban kepeslapokat, meg ajandekot.
Aztan mentunk apuka volt fonokevel talalkozni Santa Barbara-ra vacsorazni veluk. Istenitettek a pizza helyet ahova mentunk, elajulva nem voltam tole, de annyira rossz nem volt. Veluk megvacsoraztunk, aztan mentunk a hotelba, ahol volt az eskuvore a proba, es kozel volt a helyhez is ahol az eskuvo volt. Ez volt vasarnap ugyebar. Hetfon elmentunk Malibu-ra. Huhhh hat szep kis latvany volt a Beach nem mondom, de az mar eleve San Diego-n is az volt:)))
Erre a parthelyre azert mentunk mert apuka anna idejen nezett valami sorozatot, es a nyomozonak itt volt felallitva Malibu-nak ezen a partjan a lakokocsija, es hat ezt meg kellett nezni, de aranyosak voltak vettek nekem egy szep feher pulcsit malizu felirattal. Aztan mikor hazajottunk meg is mutattak a dvd-n a sorozatot, de mondtam neki, h meg igy sem ugrik be, szoval tuti, h nem hallottam rola..... Es hat aznap mentunk az LA turara, ami fantasztikus volt.... A csalad fizette nekem az utat, nagyon aranyosak voltak, es maga a tour is nagyon jo volt, mindent megmutattak majdnem amit csak lehetett a 4 oras turan. Mondjuk azert ide meg vissza kell jonnom, mert a Grand Canyon-t csak a reulobol lattam, de onnan is egyszeruen csodalatos volt..... :))) A nap poenja amugy az volt, h amikor nagyban setalgatok a walk of fame-en, akkor osszefutottam egy au pair-rel, aki szinten Chapel Hill-ben, NC-ben volt.... :))) Anyuaek el sem hittek, nagyon vicces volt.
A masnap mar az eskuvore valo keszulodessel telt, merth volt "proba vacsora", es mivel anyuka koszoruslany volt, igy nekunk is menni kellett. Hat anyuka azt mondta ide is ki kell oltozni, ugyh vettek is nekem 2 ruhat, 1-et az eskuvore, masikat pedig erre a proba vacsira, de a proba vacsira csak mi voltunk kioltozve szerintem. Mondjuk hal istennek annyira nem.... :))) A vacsora nem nagyon izlett, de volt is vele valami gigszer, meg kepzeljetek el nem voltak hajlandoak italt felszolgalni, szoval mindenki ice teazott.... :))) Jo is lehet azzal unnepelni, nem?? :))) Aztan mentunk aludni, bar az annyira nem ment, mert hat nem tudom milyen oknal fogva de anyukaekkal egy szobaban voltam, es apuka rettenetesen horkolt, azt hittem odasetalok es raszolok, de inkabb csal probaltam elaludni kevesebb-nagyobb sikerrel..... :S
Masnap reggel elmentunk a Queen Mary-ra reggelizni, meg korbe mentunk a hajon. Nagyon szep volt, most mar meg van csinalva szallodanak, jol nez ki tenyleg. En azt hittem mindig is, h a Titanic volt a legnagyobb, de mint kiderult ez.... Es ez meg egyben is maradt! :)
Aztan keszulodes az eskuvore, ami ha jol emlekszem 4-kor volt, es utana a vacsi. Hat erdekes egy eskuvo volt mit mondjak..... Ugyebar a menyasszony Fulop-szigeteki, a volegeny El-Salvador-i, szoval mindket nyelvet nyomattak az eskuvon, meg hat az olyan hulyek kedveert mint en angolul is.... :) Aztan a fotos keszitett 1001 fotot, hat a csavo nagyon vicces volt olyan atelessel fotozott, persze meleg volt a csavo mint allat! De a legnagyobb az volt, amikor a ferj nem figyelt a csoportkepnel, ugyh odament es egy kicsit megpofozgatta..... Hat azt hittem megszakadok a rohogestol! Ez is csak Amerikaban fordulhat elo! :))) Aztan mentunk az etterembe, ahol jo nagyot ettunk, kulon volt 4 sarokban kulonfele nemzetek kajaja, amit ott elotted sutottek meg neked. Volt olasz, kinai, spanyol, meg hat egy salatas bar. Aztan mutattak ilyen fenykepeket, es volt egy nagyon vicces amin anyuka volt a menyasszonnyal, meg az egyetem elso eveben, merth onnan ismerik egymast, es anyukan ez a hatalmas szodasszifon meretu, fekete keretes szemuveg, es hat gyonyoru zold-kek diagonal mintas pulcsi.... Hat hihetetlen kep volt.... Mar azert megerte elmenni! :)))
Az eskuvonek 8 korul mar vege is volt, ugyh mentunk haza nem is baj, mert persze a gyerek nyugos volt. Masnap pedig Halaadas napja volt es hivatalosak voltunk San Diego-ban egy vacsorara, megpedig a volt szomszedokhoz. Akik itt laktak elotte, de CA-ba visszakoltoztek a csaladjuk miatt. Delelott meg elmentunk kocsikaztunk erre arra, megneztuk a hazat ahol Reagen lakott, meg el akartunk menni Palm Springs-be, megnezni a sivatagot, de akkora dugo volt, h kb 10 metert haladtunk 1 ora alatt, ugyh visszafordultunk.....
A Halaadas jo volt, tehat a szomszedbol a no csaladjahoz mentunk. Regi jo kis katolikus csalad, ugyh 10 gyerek van, akik mar mind felnottek, es csaladjuk van. Ugyh kepzeljetek el egy hazban kb 30 embert legalabb meg ahh de tobb volt tuti, hat csak gyerek volt vagy 15.... pfff De jo volt, nagyon aranyosak, kedvesek voltak, a kaja isteni volt, degeszre ettuk magunkat. En ugy tele voltam, h nem birtam desszertet enni, amit banok is, met volt cheesecake is! :((( Keson igaz de mentunk haza, es en meg aznap este osszepakoltam, gondoltam jobb az, legalabb reggel tudok aludni. Masnap meg olyan 10 korul mentunk a repterre. Persze en hamarabb ertem Boston-ba is, ugyh 3 orat vartam rajuk. Hat mar nagyon faradt voltam, de vegul is hazaertunk.


A kovetkezo par hetben csak melo volt, semmi nem tortent, itthon pihengettem, volt ra okom, kellett, h osszeszedjem magam. Ez a csalad mindenben tamogat, rengeteget segitettek nekem, es ezert nagyon halas lehetek nekik! Valamint Adrinak, Ivettnek, Nikinek, es persze az otthoni barataimnak, akik sokat kerestek! Es koszonom szepen ezuton is Andinak, Martinak, Mariannak es hat persze mindenki masnak nagyon jol esett, es segitett!


Aztan jott a karacsonyi szezon, volt elotte au pair meeting, ahol jatszottuk megint ezt a rablos jatekot, es en huztam az egyes sorszamot, tehat a legvegen en ujra valaszthattam az osszes ajandek kozul. El is raboltam egy csajtol a taskat, ami nekem nagyon tetszett, de a csaj nem orult neki, sztem nemigen leszunk baratok.... :))) Csinaltunk sutiket, meg eszegettunk, iszogattunk, jo volt.


Es hat jott a karacsony, amire apuka szulei, es testvere is jott, megpedig mar kedd este jottek. Anyuka abszolut nem tartja a csaladjaval a kapcsolatot, mondjuk amiket meslt nem is csodalom, de hosszu lenne ezt itt most leirni. Apuka szulei nagyon aranyosak, foleg a nagymama, mondtak is, h nagyon megkedveltek, az elso au pair aki beszel. Nah mondom en vok a masik veglet, en meg nagyon sokat beszelek, az elozoek meg ultek mint a kukak.... :))) Szerda este elmentem a nemet lanyokkal bowlingozni, jo volt, de mondjuk majdnem odafagytam a kocsihoz.... Azt ugyebar meg nem emlitettem, h itt - fokok repkednek, de szepen am..... :S:S:S Karacsony utan -15 fok volt nappal, este mar ki sem mertem menni..... :)))


24-en este vacsoraztunk egyutt, atjott a malajziai au pair baratnom is, akivel egyszer mentem el shoppingolni, ennyi volt. Aranyos, kedves, csak nem szeret bulizni, meg semmit se csinalni a legnagyobb atrakcio a mozi, es hat en szeretek emberekkel ismerkedni.... Ugyh annyira sokat nem tallakozok vele. A nemet au pairek meg szemtelenul fiatalok, 18 evesek, az meg mintha az oviban lennek.... :) Jot beszlgettunk, nevetgeltunk, szep kis este volt.


Masnap reggel meg persze ajandekbontas. A gyerek persze szep lassan, mivel mindent ugy csinal. Kaptam nagyon sok pulovert, bogret, csokit, Harvard-os pulcsit! :) kutyas zoknit, orat, leggings-et, meghat menetkozben eleg sok mindent kaptam mar.... Delutan meg jottek a volt au pair-ek, a ferjeikkel, vagy epp egyedul..... Meg a barat au pairek, akik mondjuk egyedul toltenek a karacsonyt, de ok meghivtak oket. Volt sok finomsag, anyuka egesz nap sutott, fozott. Szoval elvoltunk, jah es megneztuk az Up! c. meset! Aranyos kis mese volt.... :)
Masnaptol megindult a doglesszezon, egeszen vasarnapig, de most jut eszembe vasarnap meg anyukaek elvittek Boston-ba. eloszor elmentunk az egyik ismerosukhoz, aztan pedig korbe vittek a Harvard-on, meg a kocsibol lattam minden szepet, meg megmutattak a sulit ahova jarni fogok (Boston Academy of English) meg persze elmentunk enni. Itt olyan szintu eveszet van, aminek nem lesz jo vege, es jeleztem is nekik, h ettol a hettol, uj ev, uj szabalyok.... :) Mert ahogy Niki mondta otthon majd osszefutunk valami Norbi Show-ba..... :)))))


Aztan melo megint, es szerdan elutaztam DC-be, reg nem latott barataimhoz Adrihoz, es Ivetthez, h egyutt megunnepeljuk a Szilvesztert! Hat maga a buli nem volt nagy szam, meg nagyon kacifantosan indult a dolog, merth a beigert jegyunk nem volt meg, de nagyon orultem, h veluk unnepeltem. Mi jozanok voltunk, korulottunk mindenki reszeg, meg osszevissza hanyt, ugyh ezt marha nagy orom volt latni.... :) Hat ez van ha nyitott bar van, mert 75 $-t befizettel, es pia ingyen volt 7-12-ig. Aznap amugy Ivettnel voltam, hat valami kis tunderi a kisfiu akire vigyaz, nagyon ari volt, es hat a keszulodes is gyorfuttaban volt. Masnap doglottunk, meghat lenyegeben a 3 napban ezt csinaltuk, elmentunk erre arra, de baromi hideg volt, ugyh megneztunk par filmet.... "jo par filmet"..... :)))


Adrieknal volt ilyen vacsora, ahova minket is meghivtak, neki is nagyon aranyos hostcsaladja van, ugyh jo volt menni, es hat nagyon sokat nevettunk megint egyutt, mar varom a Feb-t amikor megyek a szulinapjara. Meg azt amikor ok jonnek meglatogatni, remelem az is jo lesz! :)
A hettol ugye masra kell koncentralni, nemsoka kezdodik a suli, 20-an irom a tesztet, h melyik csoportba osztanak be, aztan kezdodik majd a suli 2-szer 6 hetes kurzusban. El kellett kezdeni edzeni is, mert itt tulzas amilyen eveszet megy, party hegyek allandoan ebben a csaladban, meg hat tanulni angolt, es gyujteni penzt..... :))) Remelem osszejon amire vagyok! :)))


Roviden most ennyit irnek, vagyis hat nem roviden, hosszan.... :))) Tudom jo ideje nem irtam, de sajnos meg volt ra az okom, ossze kellett kapnom kicsit magam. Nem mondom, h most jobb, ahhoz meg tobb ido kell, de remelem egyszer jobb lesz! Millio puszit kuldok a Draga Anyukamnak es Noveremnek, es koszonok mindent! :)


Hat meglatjuk, h alakul az elet, de remelem tudok majd irni hamarosan, de inkabb nem igerek semmit! :)))


Millio puszi mindenkinek





7 megjegyzés:

  1. Jajj Zsuzsi en is imadlak!!!!Csomo storyt nem is hallottam,haha jokat rohogtem!!!az a fotos csavo vicces lehetett,az meg h.kulon csak neked angolra forditottak az eskuvon meg sikitva rohogtem LOL
    pusza es Norbi up-date terve legyen velunk LOL

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Örülök, hogy jelentkeztél, már kezdtem aggódni, mert iwiwen sem írtál...
    Képzeld menyasszony vagyok , jövőre lakodalom lesz:)))
    Írok majd iwiwen..
    Puszi
    Linda

    VálaszTörlés
  3. Sziaaaaaaaaaa! :o)

    Jó volt olvasni, hogy nyüzsi van körülötted és milliónyi emlékkel lettél gazdagabb! :) Ez nagyon-nagyon jó...! :)
    Kacarásztam én is néha, Anya be is szólt a szobámba, hogy mi bajom van...! :D

    Vigyázz nagyon magadra és légy nagyon rossz! :o)


    Millió puszi,
    Andi

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Már nagyon régen írtál ide. Mi a helyzet veled?


    Linda

    VálaszTörlés
  5. Hu...ez már valóban elmaradás... ?????.....

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!
    Nixi blogjáról kerültem át ide:)és ezt is nagyon jó olvasni! Tőle is kértem, hogyha nem gond akkor felvehetnénk a kapcsolatot, mert én most szeretnék kimenni és nem árt az okosabbtól tanulni:) Szóval ha nem okoz gondot megkeresnél emailben?(la.zsuzsanna@gmail.com)
    Előre is köszönöm:Zsuzsi:)

    VálaszTörlés
  7. Zsuzsi dragam lassan utolered Adrit:)) a sok sms es msn mellett ezentul hagyok neked egy kis szabadidot,h. megajandekozhasd az olvasokat 1-2 vagy 10-20 uj bejegyzessel:D
    pusszanat

    VálaszTörlés